Обмін і повернення

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" від 19.03.1994 року №172 наші клієнти мають право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив їх за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний по призначенню. Покупець має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти календарних днів, крім дня купівлі і під час всіх норм, передбачених Законом.
Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України», «Про захист прав споживачів» зазначено перелік товарів, які не підлягають обміну (поверненню), а саме:
 • одноразова продукція • пензлі та набори пензлів • пилки, бафи, полірувальники • манікюрні інструменти • лаки та гель-лаки • гелі та полігелі • товари в аерозольній упаковці • допоміжні рідини • будь-які витратні матеріали

На лампочки та світлодіоди гарантія не діє у зв'язку з тим, що ці компоненти є витратним матеріалом і їх термін служби безпосередньо залежить від режиму експлуатації. Наші клієнти мають право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив їх за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Покупець має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти календарних днів, за винятком дня покупки при виконанні всіх норм передбачених Законом.


Обмін, повернення товару, ремонт

Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей повинні бути збережені: комплектація, цілісність та всі компоненти упаковки, ярлики, заводське маркування та покупець має оригінал документа, що підтверджує факт купівлі відповідного товару в інтернет-магазині IgBeauty. Порушення будь-якого з цих пунктів залишає за магазином право відмовити покупцю в обміні чи поверненні товару. Оплату доставки до сервісного центру оплачує покупець, оскільки за його власним бажанням відбувається повернення чи обмін. Детальний опис повернення товару опише менеджер у телефонному режимі та надішле в зручний для клієнта месенджер «бланк обміну/повернення». Повернення коштів або обмін товару належної якості, який зараз знаходиться у покупця на новий товар, можливе лише в тому випадку, якщо діагностика підтвердить заводський брак, що не підлягає ремонту. Якщо брак не буде виявлено, обмін товару на новий або повернення коштів неможливі! Все це має відбуватися протягом 14 календарних днів.



Процедура повернення та обміну товару

Техніка належної якості, яка вводилася в експлуатацію, не підлягає обміну / поверненню!

Покупець має право розраховувати на гарантійний ремонт, якщо:
• на товар встановлено гарантійний термін (з приводу гарантійного ремонту звертайтесь до менеджера) • товар придбано у магазині IgBeauty • терміни гарантії вказані на сторінці товару (на час війни на території України гарантійний термін становить 14 календарних днів, на яку техніку уточнюйте у робочих кол-центру)

Процедура повернення/обміну товару, що вводиться в експлуатацію (можливо протягом 14 календарних днів):

1. Клієнт заповнює зворотну форму, яку посилає співробітник колл-центру йому в Telegram та на електронну пошту. 2. Після погодження з менеджером деталей клієнт надсилає товар в інтернет-магазин (за рахунок клієнта). Протягом 5 робочих днів із моменту надходження товару – проводиться діагностика. 3. Якщо заводський брак підтверджується, клієнт має право на безкоштовний ремонт. 4. Якщо брак товару не виявлено, запропоновано ремонт техніки за рахунок клієнта, якщо клієнт відмовляється від процедури ремонту – відправлення відбувається наступного дня за рахунок покупця без ремонту (оплата відправки за рахунок клієнта).
Процедура повернення/обміну товару, що не вводиться в експлуатацію (можливо протягом 14 календарних днів):

1. Клієнт заповнює зворотну форму, яку відправляє співробітник колл-центру йому в Telegram. 2. Після погодження з менеджером деталей клієнт надсилає товар до сервісного центру інтернет-магазин (за рахунок клієнта). Протягом 5 робочих днів із моменту надходження товару – проводиться діагностика. 3. Якщо всі умови для повернення виконані: якщо підтверджено, що це новий товар, який не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, повинні бути збережені: комплектація, цілісність та всі компоненти упаковки, ярлики, заводське маркування та покупець має оригінал документа, що підтверджує факт купівлі відповідного товару в інтернет-магазині IgBeauty - клієнту буде повернуто кошти на вказану ним банківську картку протягом 3-х робочих днів або здійснено обмін на аналогічний товар належної якості.

Повернення техніки, що не вводиться в експлуатацію, можливе протягом 14-ти днів, за наявності чека від інтернет-магазину IgBeauty та всієї комплектації. Зворотне пересилання здійснюється за рахунок покупця.



Діагностика

На прохання клієнта протягом 14 календарних днів (не рахуючи дня покупки) сервісний центр може зробити безкоштовну діагностику, де буде визначено поломку техніки. Оплату доставки до сервісного центру оплачує покупець. Після укладання діагностики, гарантійний відділ вирішує питання подальшої долі техніки. Звертаємо Вашу увагу на те, що діагностика поломок, ремонт та інші сервісні операції не виконуються менеджерами магазину. Менеджер відповідає лише за прийом товару та подальшу комунікацію з клієнтом з цього питання. Сутність несправності, порядок ремонту та інші питання визначає майстер сервісного центру.

Гарантійний ремонт НЕ виконується сервісним центром інтернет-магазину IgBeauty на:

  • прилади, де є сліди розкриття (саморемонт або ремонт іншого сервісного центру)
  • наявності механічних пошкоджень, що виникли внаслідок недбалої експлуатації або умисних дій користувача
  • заливання рідиною, падіння з висоти, запиленість
  • наявності ушкоджень, спричинених стихійними лихами та подіями техногенного характеру
  • пожежі, повені, урагани та ін.
  • якщо пошкодження є наслідком перепаду напруги в електромережі


На час війни на території України інтернет-магазин IgBeauty надає термін сервісного обслуговування на техніку (за виконанням умов зазначених вище) – 14 календарних днів, не рахуючи дня купівлі товару, тобто та сама кількість днів, яка можлива на повернення або обмін товару..


Забираючи товар з відділення Нової Пошти переконливе прохання перевіряти посилку при співробітникові Нової пошти/ кур'єрі.